My Followers

Wednesday 23 May 2012

Ya atau Tidak??????????

Jumaat lepas 18/05/2012 pada pukul 3.30pm telah menghadiri temuduga di slah sebuah sykt pelancongan..Aku saje2 jek apply jawatan sbg kerani pelancongan ( ceh,berubah angin plak ye kau). Dengan xberape  nak excited + langsung xprepare..aku pergi jek la bwk sijil2 n resume aku mane yg patut utk temuduga tersebut... mase tu aku bertiga jek yg di interview, aku leha ( aku baru kenal budak ni ) & sorang kakak tu... Dlm hati aku, pehhh..for sure la aku xdpt jawatan niyh..coz aku mmg xder experience langsung dlm bidang pelancongan!!! haaa..hambik kau!!!! 
Turn aku yg paling last sekali ditemuduga & paling lame..hadoiiiii....
dipendekkan citer, calon incik boss aku tu dok belek2 resume & die tgk aku ni more to engineering....mmg xsesuai langsung la jadik kerani katenyer...jadi die offer aku utk masuk bidang MARINE engineering ..as a Jr Eng.. Glup3x!!! aku terkedu...betul ke idak niyh??? aku dah jadi berserabut....dlm kepala otak aku ni dah terbayang mcm2 ( aku kan suka berimaginasi) ... mmg mereka beria2 nak aku masuk ke bidang tersebut & calon incik boss aku sendiri yg akan train aku ( haaaaa???? biar betul diorang ni getusku..mcm x masuk dek akal jek plak) ke senang die nak dera aku masuk dlm tangki kapal tuh ?? ye laaa....dgn  size  aku yg mmg kecik molek ni mmg sesuai masuk dlm tangki tuh kan??? hahahahhahah... Mereka nak aku lapor diri pada 28/05/2012 ni... tinggal beberapa hari jek lagi.... 
tapi aku masih berfikir2 lagik nak terima ker tidak tawaran tu????
terlalu byk benda yg aku fikirkan...tambahan plak aku sorang jek perempuan kat situ len semua lelaki...ishk...boleh ker?? balik da la xtentu masa...silap2 4-5 pagi pun aku still kat pelabuhan..x ker gila keje cam tuh??? Gaji??? mmg lumayan...tapi byk benda yg terpaksa di korbankan...aku rasa mcm xsanggup jek plak.... huaaa...... sehingga skang aku still xder jawapan yg pasti lagi...

Nak ker tak nak?????

Ya atau Tidak?????

Boleh ker aku bekerja dalam ni???


Dalam situasi yg begini????? 
Huargghhhh panassss tuuu...

?????????? 
aku masih tiada jawapan yg pasti!!!!!


Sekian terima kasih..saya masih tiada jawapan untuk itu sehingga hari ini... 
Ya Allah, kau berikan lah aku petunjuk yg terbaik utk ku...
Amin....










0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee