My Followers

Saturday 26 May 2012

Kisah Seorang Teman

Assalamualaikum.... =D
Tetibe malam ni aku tergerak hati plak nak mengabadikan tentang seorg TEMAN yg telah hadir dlm kehidupan aku disaat aku benar2 perlukan seorg teman utk aku bercerita & berbicara tentang ap juga perkara dan issue... xkisahlah berkenaan peribadi / keje..tapi mostly pasal keje lah...aku rasa die sgt2 memahami + byk bg aku semangat disaat aku hampir2 terjatuh......Selain hubby aku, die adlah antara teman yg terapat yg ad disisi aku pada ketika dan saat2 getir tu...Sakit??? ah...xperlulah aku nak cerita sakitnya pada ketika dan waktu tuh...hanya kau yg tau keaadaan aku waktu tuh.... Kau jek yg slalu nak ambil pusing pasal aku, tanye aku hari2 Y,Y,Y,Y & Y .....kenapa bagaimana,siapa,bila dan dimana...Walaupun dah hampir setahun lebih kenal ( kenal gitu2 jek..xrapat pun..nak sembang jauh sekali...) tapi sejak kejadian tu, kau tetibe hadir & close dlm hidup aku tanpa disedari + sentiasa bersedia utk mendengar segala luahan aku...xkiralah ap pun yg aku ckp..kau setia mendengar....Aku rasa xperlulah aku perkenalkan siapa dia....tapi cukuplah sekadar hanya dia dan aku jek yg tau... Biarlah menjadi rahsia segala identiti dirinya....  

Walaupun baru jek sgt2 rapat, byk benda yg aku blaja dr kau...Temanku ini jugak yg banyak menyedarkan aku tentang sesuatu perkara yg aku xsedari kerana terlalu buta nk menilai permata / kaca / plastik yg ad dihadapanku.. Walau kata2 nya kadang2 berdesing di telinga aku yg mendengarnya niyh, tapi itulah sebenarnya kenyataan... Sememangnye kata2 die ad kebenaran yg slama ni aku sendiri xnampak!!! Thanks sgt2 kat kau **** Tettttttttttttttttttttt....xleh bg tau fullname.

Pada teman tersebut, thanks 4 being my friend yg sudi mendengar segala luahan hati mahupun permasalahan aku dari yg seringan-ringanya hinggalah seberat-beratnya... thanks coz kau slalu menyokong aku dlm ap juga keadaan...Thanks coz kau  percayakn aku...slalu buat aku tersenyum..xkurang jugak buat aku menyirap dgn kata2 kau..tapi ap yg kau ckp tu mmg betul pun......Thanks coz slalu meniupkan semangat utk aku disaat aku hampir putus asa dan hilang punca.....walaupun aku tau, kau mmg tidak setuju langsung dgn keputusan yg aku dah buat..mcm2 yg kau ckp supaya aku menarik kembali keputusan tersebut dan laluinya seperti biasa...tapi, maaf, aku terpaksa...aku dah tak sanggup lg nak menghadapinya......mengalah bukan bererti aku kalah.... Ap pun, ****, kau tetap teman aku today, tomorrow & forever !!!!  


pic source : incik google

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee