My Followers

Thursday 31 May 2012

Bila harus memilih

Assalamualaikum.....

Jam telah menunjukkan hampir jam 2 pagi...tapi mata ni xreti2 nak mengantuk lagik... Nape tah....huhuuhuh
btw, last week aku ad citer pasal nak terima ker tidak tawaran keje kat sykt perkapalan tu kat SINI .. Setelah puas mengkaji pro & kontra, buat solat istikharah,minta padangan drpd en hubby, family,sahabat,teman & kawan2. Akhirnya aku mendapat jawapan yg pasti..walaupun pada awalnya sukar untuk membuat pilihan, tapi aku harus memilih...ya aku akui, ini keputusan yg agak sukar utk aku lakukan....Yelah, peluang hanya akan datang sekali jek dlm hidup...... tapi setelah melakukan solat istikharah, gerak hati ni lebih untuk mengatakan TIDAK kepada tawaran tersebut...KENAPA??? aku rasa xperlulah aku nk story kat sini...tapi sesiapa yg tahu & ad pengalaman bekerja didunia perkapalan,engineering & service tau lah berapa harga pengorbanan dan masa yang harus dibayar utk memasuki dunia marine niyh.....bab gaji yg diterima mmg berbaloi dgn pengorbanan yg terpaksa dilakukan... tapi xguna gak kalau banyak duit, tapi family entah kemana & masa untuk diri sendiri pun mcm xder... tu pada pandangan dan pendapat akulah... 'kalau takut dilambung ombak, jgn berumah ditepi pantai'  so pikir lah sendiri yep....

Dikesempatan ini juga, aku  ingin mengucapkan terima kasih yg tak terhingga kepada en hubby, family, sahabat2,teman, geng2 bloggger dan kawan2 semua yg telah banyak memberikan pandangan & pendapat masing2....Thanks sgt2 kat semua.... dan thanks jugak kepada teman yg sentiasa menyokong aku dlm ap juga keputusan yg aku ambil.... Love u all =)



Ikhlas dari hati,

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee