My Followers

Tuesday 20 December 2011

Naturactor Cover Face

Assalamualaikum....

Last week naturactor yang aku order dari jepun da sampai.....yang ni original tau dari jepun tau 
bukan yg tipu2 punye....
thanks sgt2 kepada my best friend Kak Lin coz kenalkan ngan  kak Zunita Ramli -penjual naturactor yang ori-.....hehhehehehheheh....
sebelum niyh aku dok bantai gak naturactor dr china  tuh apepun xboleh...yer la..da xjumpe penjual yg jual produk naturactor ori dr japan ...so aku pakai jek la ap yang ad...
:
:
:
:
Meh, tengok yg Naturactor yg ori tuh
:

:
:
Jeng
:
Jeng
:
Jeng
:
:
:
:
:
TARA!!!!!!!


Bila dah pakai naturactor cover face Japan dgn China ni , 
ada banyakkkk sgt perbezaanye ...Seyesss aku lebih suka yg dr Japan punye berbanding China.....
JAPAN : Sangat best! tidak berminyak ( kulit aku ni mmg da jenis berminyak). tapi bile pakai muka tu xder la jadik oily & nampak rata jek dgn kulit
CHINA : yang dr china ni, klu apply kat kulit aku ni, memula jek cun..pastu dah jadik berbelak + berminyak-minyak mcm leh goreng ikan kat muka aku niyh
 #$%^&*( totaly mmg buat aku geram giler!!! 
tapi sekarang da xgeram lagik..
coz dah jumpe ngan original naturactor... =) 
Peace!!!


Bubye....



2 si gojes sedang bersembang!:

Anonymous said...

Saya pun pakai naturactor yg dibeli bari Kak Zunita ni..

Memang best, x rugi beli..

BTW Saya follow sini, salam kenal
Latest entry-->Wordless Wednesday #2: Koleksi Mekap Part I

Fiza Zafi said...

oh yea ker??? best kan pakai naturactor yg dr jepun niyh... =D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee