My Followers

Sunday 18 December 2011

Best nyer kalau......

Assalamualaikum.....

hye semua... lamenyer aku da x update blog niyh kan????? hhehehehhe... sejak akhir2 ni aku agak busy n membataskan waktu utk aku mengupdate belog niyh.... hehehehhehehe....aku just nak tunjuk jek item yg aku teringin sgt2 nak beli --------------------------------> 
                                                                               
 :
 :
 :
 :
 :
 :
Taraaaaa......

Fix+ by M.A.C

Fix+ ni digunakan sebagai penyegar utk wajah sebelum bermekap & finishing utk makeup korang.. supaya mekap korang tu tahan lame...

Pic kredit to : Goggle
:
:
:
:
:
:
:
:


Skin Brigthening Serum by M.A.C

Prep + Prime with Brightening Serum plak just mcm serum biasa jek... utk memberikan kesan pencerahan pada kulit, memudarkan tompok2 hitam, menlindungi kulit dari sinaran UV yang merbahaya serta meningkatkan daya tahan kulit

Pic kredit to : Goggle


AND

A.L.S.O   T.H.I.S   I.T.E.M!!!!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Lip Conditioner SPF 15 by M.A.C
Yang ni Lip conditioner digunakan utk sapu kat bibir ( ala..yg macam lip gloss tu) 

Pic kredit to : Goggle

Ad sape2 x yang nak bagi free kat aku??? hahhahhaha xdpt la jettt... poi la boli sendiri

Sekian 

Terima Kasih




0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee