My Followers

Tuesday 27 December 2011

Leopard... i likeeeee

Assalamualaikum......

Esok aku & maybe korang kat luar sane tuh dah mula bekerja / menjalankan aktiviti seperti biasa selepas cuti krismas kan??? hehhehehehe...hari ni keje aku dok menggoggle aksesori / baju / shawl yg ad " LEOPARD PRINT" yea...diulangi  " LEOPARD PRINT"!!!! yes sejak kebelakangan ni aku menjadi tersangat2 la obsess dgn leopard print niyh...
kalau korang perasan, leopard print ni pun dah kembali mewarnai industri fesyen & dah mula menjadi trend terkini!!!
x caya cube korang tgk kat sekeliling korang, kat blogshop, facebook rata2 mesti ad design baju/beg/aksesori yg bermotifkan leopard????
ce tengok...
ade kan3x...????
Ok...melalut lak aku niyh...

meh, meh tgk hasil goggle aku :P

Nah... kasut niyh...i suka sgt2 :P

Cardigan cute....



Tops!!!!! 



awwww.... bangle2 yg cantikkkkk!!!



Pallazo pants!!!! 

Purse!!!!


semua cantik2 & stylo kan??? 


ok tu jek aku nak share kat korang...
errr..mcm ad ker org yg nak bace blog aku niyy..
kepada korang yg berani utk menampilkan kelainan dalam style korang, 
leh la cube utk menggayakan leopard print yg terhangat dipasaran sekarang!!!

ok bubye semua.. aku nak tido dah... =D








2 si gojes sedang bersembang!:

PCL said...

assalamualaikum, ...kebanyakan wanita mmg gemar berfesyen...upto date lah kan ! bagus..bagus..

p/s ..jemputan join bloglist 2012 di blog saya..silakan.

Fiza Zafi said...

saye nak join lah..hehehehehhehe ;P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee