My Followers

Saturday 13 October 2012

Let go Set Safi Rania Gold - SOLD OUT!

Assalamualaikum.....

Aku nak let go set Safi Rania Gold aku ni dengan harga yg super duper murah......Ad sape2 x yg nak??? hehehhehe sebab aku dah bertukar menggunakan produk penjagaan muka yang lain pulakkkk....T__T
Safi Rania ni aku dah gunakan dlm sebulan lebih cam tu lah....tapi aku x disiplin pun menggunakannye hari2....kejap pakai, kejap tak...antara barangan yg terkandung dlm set ni adalah :

* Pencuci muka Safi Rania Gold 
* Toner Safi Rania Gold - 
* Pelembab Safi Rania Gold -
* Krim Malam Safi Rania Gold
* Krim Kecantikan Safi Rania Gold

Harga yang aku nak let go utk kesemua item diatas adalah RM17 sahaja ( Tidak termasuk postage tau

Jom layan pic kat bawah ni...


Set Safi Rania Gold


Pencuci Muka Safi Rania Gold

Krim Siang Safi Rania Gold

 Krim Malam Safi Rania Gold

Krim Kecantikan Safi Rania Gold


Kesemua item tersebut aku nak let go dengan harga RM17 sahaja ( tidak termasuk postage

Kepada yang berminat nak mendapatkannye boleh :
SMS : 019-6322311 -Eyza- ( SMS only ) 
Email : fz_fizam@yahoo.com

* Item ni telah digunakan ye..

p/s : kepada yang dah follow  / singgah kat belog aku ni rajin2 tinggalkan jejak anda diruangan comment ya...saya akan menjejaki anda semula... =)

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee