My Followers

Sunday 7 October 2012

FABRIC BUTTON OH BUTANG KAIN~~~~

                                                               Picture : credit to incik goggle

Drama benggong di petang2 jumaat bertempat kat kedai jual peralatan menjahit cum kedai barangan pengantin:

Aku : Ad jual " Fabric button "tak???
Penjual A : Errrrr......ape tuh??? saya xtau lah...
Aku : Ala
 butang yg cover with fabric tu lah...
Penjual A : xderlah....errr..saya xtau..nanti tanya abg sy ye...
die pun bercakap ching chong ching chong.....bla3x dgn abg die...

Abg Penjual : butang fabric??? xder jual la...xpernah dengar pun....
Aku : aik??? biar betul xpernah dengar! ( huh! dalam hati aku...kolotnye kedai ni! xkan la button fabric pun xder jual)
Pastu datang plk mak die....ckp : xder la amoi...saya xpernah dengar la itu fabric button...sambil buat muka pelik...mcm aku ni dari planet pluto la gamaknyer...
Aku : hurmmm..never mind lah...aku pun terus jek nak melangkah keluar kedai..( tetibe mak die ckp.....saya ad jual & buat butang mcm ni jek ..sambil tunjukkan kat aku fabric button yg aku maksudkan dari awl2 tadi..........

Aku : Eh..ni lah yg i maksudkan tadi....ni lah fabric button....
Emak penjual : laaaa...u ckp fabric button... sy xpaham...yg saya tau ni butang kain....
Aku : Same jek la tu....fabric button tu dlm BI...butang kain tu dalm BM. U xder jual ker fabric botton kit???

Mak penjual : xder jual maaa....ni kene buat pakai machine ma baru jadi mcm ni...

Aku : hurmmm..xper la...i nak cr yg kit punye... ( dalam hati aku, nak menipu aku agak2 lah..mcm la aku xtau ad fabric button kit nye n bleh buat sendiri jew kat umah ....)

&&&%%& buat spoil mood aku jew...huhuhuhuhuuh




saje nak tepek pic aku kat sini... =P

Sekian terima kasih





0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee