My Followers

Friday 29 June 2012

Risau Perut Makin Buncit??????


"FYI...i lost 3 kgs dgn amik lecithin je selama 2 minggu...kehkehkeh..alhamdulillah...yg bestnya laki aku kata...badan aku nampak lain...aku pun tatau apa yg lainnya...tp bestlah sbb buncit perut aku berkurangan (hilang tu belumlah lagi...)
so aku nak amik lecithin, b comp dan alfalfa. Nanti aku bg feedback kat ko bila aku full run..."

Saye copy testimoni dari entry cikpau di  LINK

Woww!!!! Saya pasti yang kat luar sane pun teruja ( sebenarnye saye sendiri pun ikut teruja tau)..Al-maklumlah LEMAK KAT PERUT ni paling susah nak dipecahkan & disingkirkan... Yelah, kalau muka & kulit badan dah cantik licin + glowing2.. tapi PERUT BUNCIT, badan plak GEMUK!!!!    baju plak banyak yang dah sendat, kalau muat pun lemak berketul2 disini sana.....Argghhhhhh...... tentu merunsingkan diri anda siang dan malam bukan???  Meh cuba LECITHIN daripada Shaklee nih...Bukan sahaja memecahkan lemak2 yang tidak diperlukan dalam badan, tapi banyak lagi fungsinya untuk perkembangan otak, mencantikkan rambut,kesihatan jantung,merendahkan kolesterol dan banyak lagik... 


Nak tau apa KELEBIHAN & juga RAHSIA LECITHIN...  Baca Di Link ni anda pasti teruja!!!!! 


Untuk keterangan lanjut, sila hubungi :
SMS / WHATSAPP / VIBER  : 019-6322311 Eyza
FB : LF Eyza Catalyst
Email : fz_fizam@yahoo.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee