My Followers

Tuesday 13 November 2012

Review : Silky Girl Double Intense Gel Eyeliner

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak buat review pasal Silky Girl Double Intense Gel Eyeliner yang aku dah pakai hampir 1++ bulan...




APA YANG BEST NYER???

<3 Hitam pekat : Kaler die hitam & pekat ..mmg cun la kalau pakai..nampak dramatik sgt!
<3 Tekstur yg lembut : Teksturnye lembut & mudah utk diaplikasikan di kelopak mata serta cepat kering.
<3 Smart Product :Design yg sgt comel & mudah utk dibawa kemana sahaja! xpayah dah nak bawak berus  bagai...2 in 1 ok!
<3 Tahan lama : Tahan lama sebab boleh pakai berbulan2 lamanya even hari2 aku sental, walaupun xkuar rumah pun =P..ye..bersolek utk tatapan suami itu besarrr pahalanya ye cik2 dan puan2 sekalian...
<3 Harga yg berpatutan : harga yg berpatutan & mampu milik RM23.90 jek..kalau nak murah lagi, beli la time watson buat SALE!!!
<3 Mudah didapati : Senang nak dapat kat mane2 pun ad jual.. pasaraya, kat Watson/Guardian/Alpro dll..

biasalah..tiap 1 produk tu mesti ad pro & kontranya..Xsemestinya produk tu sesuai utk korang, sesuai gak kat aku kan????.... betul tak???? ok kat bawah ni aku listkan ap yg aku rasai selepas pemakaian selama 1++ bulan...

YANG XBESTNYER.........

Jeng...Jeng...Jenggggggggg.....

:( Mudah comot! : Arghhhhh...paling membencikan aku apabila pakai ap2 jenis eyeliner ialah COMOT! daripada aku feel2 nak dapatkan efek mata ala2 bambi eye, jadi panda eye pulak......Memula pakai mmg superb! cun jek..tapi dah 2 jam++, kene plak jenis  skin aku yg mmg  kaya dgn sumber minyak semulajadi ni ( oily skin) ,  kat  bahagian mata aku dah ad 2 line.. aduss..benar2 memalukan!  so aku telah membuat keputusan hanya akan memakainya utk duduk dirumah/keluar beli ikan kat pasar jek...


Nak kasi bintang berape??? : Hurmm.. 3 bintang je buleh???

Re-purchase??? : maybe not.....aku nak cari yg lain...

hehehhehe.....

Sekian terima kasih....


0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee