My Followers

Sunday 1 January 2012

Happy New Year 2012

Assalamualaikum...

Sekarang kite semua dah pun masuk ke tahun baru 2012.  Heeehehehhe.. adakah azam anda pada tahun lepas dah pun terlaksana???? Jika tidak, boleh carry foward segala azam2 tu utk tahun 2012.

Macam aku, tahun 2011, ad azam aku yang dah terlaksana.. ;) dan ad jugak yang tidak ;(.. Ape pun aku mengharapkan 2012 ni menjadi tahun yang paling bermakna buat aku, en hubby, & seluruh ahli keluarga kami jugak buat kawan2.. Yang pastinya, aku akan teruskan azam 2011 yang masih belum tercapai + dengan azam baru utk tahun 2012 niyh.. chaiyok3x...

Dikesempatan ini jugak, aku ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua kawan2 blogger, silent reader dan semua sekali lah ..errrr ad ker??? hahhahah  semoga kehadiran tahun 2012 ini kan membawa keindahan & kejayaan dalam hidup korang semua!!!


HaPpY NEw YeaR 2011!!!!!!!


ikhlas dari :


4 si gojes sedang bersembang!:

Salwa Hadee said...

follow sini . hope dpt follw alek tau . na tmbh an follower meh :DD

Fiza Zafi said...

hye...dah follow u... =)

PCL said...

Assalamualaikum , Selamat tahun baru 2012.blogging mau ikhlas...

p/s : pcl dah masukkan url anda dlm blog list saya.

Fiza Zafi said...

W'salam..... selamat tahun baru PCL... =D
tq yea... =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee