My Followers

Saturday 17 September 2011

SHoPpiNg MaKeuP!!!!!

Salam Satu Malaysia!!! 
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Haaaa.....ni lah die hasil tangkapan yg berjaya diraih kat Jaya Jusco Melaka 2 minggu lepas...
kikikikikiki......
Ni sume kes balas dendam coz aku xdpt nk bershopping sebelum raye ari tu lah ni...
kebetulan pulak time aku datang tu Stage makeup tgh wat clearance stock 
coz nak tukar packaging baru,
jadi sume alat mekap dijual dgn harga yg sgt2 murah...
hehehheheeh...aku mmg confirm mampu la nk beli...
2 unit eye shadow  only RM20 jek cik kiah...
eye base pun same....
pastu lip gloss tu cume RM 18 jek.. mari2 jom membeli belah sementara stock masih ad
mau histeria aku kat situ...
TAPI..jgn ikut nafsu, berbelanjalah dgn bijak...
Perfume body shop faberet aku tu rege biasa le..NO discount..
Eye liner silky girl& Mascara maybelline tu ad discount, tp aku x henggat lah berape..
errr..tapi aku xsuke sgtla eye liner silky girl tuh...

Ok la...
see u on next entry...
honey nak jahit beading kat baju....
Daaa....

2 si gojes sedang bersembang!:

Nurul Ain said...

wahhh...suke ber make up yer..

Gadis suke kumpul je..
pakai x ta usgt..hihihi

Gadis beli doily paper tu kat econsave pontian dear..
bukan kat kedai2 tau..
tapi mmg dalam econsave..
cari kat tpt bhgn plastik2..=)

Honeybee said...

Ala, honey pun xpandai sgt nk mekap2 nih..bantai jek la...hahhahahaha...

ohh..kat econsave ad ek...nnti honey try usha2...
time aceh ye..heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee