My Followers

Monday 12 September 2011

AuDit Saje Lah....

Assalammualaikum....

Alhamdulillah.....tamat lah sudah audit ISO kat office ari nih.....walaupun aku agak kelam kabut n terkocoh2, tp sumenyer berjalan dgn lancar...klu stakat kene NCR tu biasa lah....hehehehhehe....utk penambah baikan kata nyer....kui3x....Sebenarnyer ni bukan kali pertama aku kene audit sepanjang 3 tahun lebey aku bekerja...heeee..da banyak kali.....tapi kali ni more than better la dr yg lepas2....errr...tapi time audit ad jek yg mencacatkan...yer la...ble document yg aku cari xder la pulak..tah mane terbang tah... aku pun x berape nk pasti....

hahhahaha..ble fikir2 balik cam lawak pun ader gak...time beberapa jam nak audit, time tu la aku kelam kabut create document yg akan diperlukan...heeee..tp xsia2 coz mmg itu yg yg auditor minta....tu baru internal audit..bulan depan pun ad audit lagi....lame oooo...4 hari...so dari skang mmg kene prepare gle2 punyer ar....
tadi pun auditor tu da ckp....sila baiki your documentation n bla2...n aku hanya angguk2 cam burung belatuk....sebab aku kelaparan....coz tengahari xsempat nk makan.....dok teguk ducth lady jek...

Apepun, masih byk yg perlu diperbaiki n perlu belajar dari kesilapan....

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee