My Followers

Monday 30 April 2012

Skin Care Booster Shaklee

Anda ada masalah dengan kulit wajah anda? Dah cuba pelbagai jenis produk, tp masalah jerawat masih tak selesai, malah meninggalkan parut yg tak diingini?????

Wajah kusam, tona kulit tak sekata juga membuat ramai wanita, tak kurang juga lelaki hilang keyakinan diri untuk berdepan dikhalayak ramai.

Anda tahu tak, bahawa masalah kulit macam ni boleh diatasi dari dalam? Bukan sekadar mencuci dengan facial foam, atau sapukan krim jerawat. Masalah kulit selalunya berkaitan dengan sel yang telah mati dan tidak digantikan dengan baik oleh tubuh. Jadi jerawat, jeragat dan parut masih kekal disitu.

Memperkenalkan Set Skin Care Booster. Set ini bukan sahaja sesuai untuk kecantikan kulit, malah ia menjaga fungsi jantung anda agar kekal sihat terjaga dari kolestrol jahat!! Berbaloi-baloi kan??



Vitamin asas untuk kecantikan kulit ialah B-Complex, Vitamin-C & Vitamin-E. Namun, jika anda mempunyai kekangan bajet, boleh mencuba 3 vitamin ini sahaja dahulu iaitu :

SET D (Asas)

~B-complex
Vitamin-C 
~ Vitamin-E

Jika anda mempunyai masalah kulit muka yang kronik, boleh mencuba 'vitamin booster' untuk kulit iaitu Set D yang di tambah dengan pengambilan Protein (ESP) dan GLA Complex.

Ramai yang mengelak dari mencuba minuman ESP, dan lebih gemar untuk mengambil vitamin di dalam bentuk tablet & kapsul sahaja. Namun, tahukah anda bahawa kita sendiri terdiri daripada sel? Dan, untuk mendapatkan kulit muka yang cantik perlukan sel-sel baru yang sihat, di mana protin merupakan makanan asas kepada sel.
Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang 'kurang sihat' di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan 'sel mati' dengan sel sihat yang baru

credit to : Kedai Tripple S



Anda BERMINAT?????

Sila hubungi saya segera untuk keterangan lanjut dan jangan lupe nyakan dahulu apa masalah kulit yang anda hadapi bagi memudahkan saya untuk mencadangkan set yang sesuai buat anda!!! =)

Kepada yang ingin order set Skin Care Booster Shaklee ini, boleh email kan terus kepada saya di fz_fizam@yahoo.com / SMS ke 019-6322311 ( SMS ONLY) / boleh pm di FB saya  : RED SCARLET saya akan berikan konsultasi diatas masalah kulit yang anda alami secara percuma....

0 si gojes sedang bersembang!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee