My Followers

Monday 22 October 2012

2 in 1 Slimming Suit Bamboo ♥ RM49

2 in 1 Yirenzhixiu Slimming Suit Bamboo Charcoal

Price : RM49 Not Include postage fee

Postage fee : RM 7 for semenanjung & RM9 for sabah/Sarawak

Size : FREE SIZE
Berat = 45KG - 85KG

1 SET TERDIRI DARIPADA: 

♥ BAJU UNTUK mengangkat payudara panjang dari pinggul
♥ Sepasang SELUAR PENDEK untuk berat badan



ANTARA KEBAIKKAN 2 IN 1 SLIMMING SUIT BAMBOO CHARCOAL : 
♥ Memperbaiki peredaran darah
♥ Mempercepatkan metabolisme
♥ Membakar lemak berlebihan
♥ Mengurangkan bau badan

Arang buluh (Bamboo Charcoal) adalah arang buluh yang telah di asap, kering dan di hanguskan pada kepanasan 700-800℃. Arang buluh telah di komersialkan selama lebih dari satu dekat di negara Jepun. Kemampuan menyerap 5kali lebih tinggi dari arang bincho dan mengandungi 3 kali lebih mineral daripada arang bincho. Arang bambu amat popular di Jepun dengan nama BERLIAN HITAM. Untuk menjamin kualiti arang buluh, ianya harus di buat dari buluh yang berusia 4tahun selama beberapa hari.

Bermanfaat untuk Kesihatan

Arang buluh mempunyai 3 ciri utama:
♥ Penyerapan yang amat tinggi untuk menghalang bau dan menjamin khasiat
♥ Kuasa penapisan yang membunuh bakteria, membuang toksin dan kotoran dan menjamin kelembapan kulit.
♥ Ianya mengandungi lebih daripada 300 mineral yang diperlukan oleh tubuh manusia dan bermanfaat untuk kesihatan

Benang arang buluh
Diperbuat daripada arang buluh bersaiz nano dicampur dengan polyester dan kemudian diputar dengan teknik khusus. Arang buluh mempunyai struktur yang padat dan mengandungi banyak pori-pori dan mineral. Ia sangat baik dalam menghilangkan bau, kelembapan dan bakteria. Selain itu, sinar infrared dan anion dihasilkan untuk menjaga kehangatan dan meningkatkan metabolisme.

Menghindarkan Bau
Menghilangkan bau dengan menyerap dan melarutkan bau busuk seperti bau badan dan peluh. Ini menghilangkan 88-95% dari bau dan juga boleh menyerap bahan kimia beracun seperti sulfida, nitrida, metanol, benzena, fenol.

Menghindarkan Peluh
Selain dari menghindar peluh, ia juga menjaga kulit daripada kering dan terasa nyaman. Arang buluh merupakan bahan yang sangat baik untuk menyerap wap air. Pakaian yang diperbuat dari benang arang buluh membantu menyerap peluh dan memastikan tubuh anda kering dan juga tidak terdedah kepada kesejukan.

Menyesuaikan Kelembapan
Bila kelembapan dalam ruangan menjadi tinggi, arang buluh menyerap molekul air, di sisi lain, ia melepaskan molekul air bila terlalu kering. Ia menyesuaikan kelembapan dengan persekitaran.

Menjamin kehangatan
Percubaan menunjukkan selepas terkena cahaya halogen 500 watt selama 10 minit, suhu arang buluh naik setinggi 8,89 yang merupakan 6,79 lebih tinggi.

Mengandungi elemen
Arang buluh kaya dengan kalsium, magnesium, besi, kalium, mangan, fosforus, dll. Struktur hexangular adalah padat dan mempunyai banyak pori-pori untuk mengurangkan kuasa statik.

Only  RM49 Not Include postage fee

All Ready Stock !!!!

Kepada yang berminat utk mendapatkkannya, hubungi :

SMS : 019-6322311 ( SMS ONLY)
Email : fz_fizam@yahoo.com




Opppsss!!!! Parcel Dari Peminat Misteri!

Pin! Pinnnnnnn..... Tetibe ad abg posmen depan rumah.. Aku ni dok terintai2 & dlm hati tertanye2 ehh..aku punye parcel ker??? Aku ad order on9 ker baru2 ni?? rase mcm xder jekkkk...

Pinnn Pinnnnnnnnn....kali ni agak ganaz sikit bunyinyer..hahahhahaha..marah le tu tgk aku liat nak kuar.. Dgn terhegeh2 aku pi ambik kunci pintu & keluar rumah utk sign & amik parcel tu...hehehhehehehhehe

Jeng,jeng,jeng~~~~~~ NAK TAU APE DIE ??????????????????????????
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Kejap ekk.. nak kunci pintu balik..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Opsss... belum lagik...baru nak letak kunci
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Baru jek nak duduk ni...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ye..ye aku tau mesti korang da mule menyampah
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ye ye aku faham.........
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Sikit jek lagi niyh...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Tara!!!!!!!!!!!!
ini lah die parcel misteri tuh... =P 
Agak2 korang la, ap ye yg ad dlm parcel ni???

jeng jeng jeng.....

See..Hello Kitty in da House!!!!!  Ishkkkkk..sape la yg sgt baik hati bg aku HELLO KITTY yg menjadik kegilaan aku ni....... terharu sungguh ai.... =P

tu diaaaaa... Beg Hello Kitty laaaa.... suke1000x =)

yang ni extra gift yg aku dapat...hehehhehe.. spray bottle Hello Kitty!
k.lin......please jgn jeles tau... E dpt spray bottle comellllll...=P

Anyway, Parcel aka gift ni dihadiahkan oleh salah seorg my BFF iatu Nur Adhzlin Ismail aka K.lin sebagai hadiah hari lahir aku pada 24 Sept yg lepas yang ke...ehhhhh... xpayah la tauuuu besday aku yang keberape... =P 
And, entry ni dedicate khas untuk die
apepun, thanks sgt2 kat k.lin coz bg hadiah hadiah HK comel yang sedang menjadi kegilaan E ni ...
so sweet.....
thanks 4 being my BFF, we share everyhing about fashion,make-up, beauty, lifestyle,tips,  
healty ect...
eehhh..mcm2 la nak senarai kat sini semua xleh la....hahahhahahaha...


* Please doakan sy cepat2 dapat bby & dapat keje baru ye... =P

With Love,
Eyza



Keistimewaan Shaklee


Assalamualaikum.... =)
Sebelum ni aku asyik cerita pasal produk shaklee ni jek kat korang kan??? Mesti dlm hati korang tertanya2 ape laaaa... istimewanya produk shaklee ni berbanding produk2 lain yg melambak kat pasaran sekarang kan??? hehheheheheheeee..... 

Ok memandangkan ramai yg PM kat FB/Email/SMS dok tanye aku APE KEISTIMEWAAN produk Shaklee ni ye???? SELAMAT ker vitamin2 Shaklee ni?? BERKESAN sgt ker vitamin2 Shaklee ni??? Betul ker ini vitamin SEMULAJADI (atau sekarang yg lebih glemer dengan panggilan ORGANIK???? )   Ok, kepada yg dok tertanya2 tu ini lah die jawapannye.:-

teruskan pembacaan anda =)

Falsafah Produk Shaklee
Selama lebih 50 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada Shaklee kerana telah membuat sesuatu yang berbeza dari yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT dan terbukti BERKESAN.
Misi utama Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja dengan membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan anda mengenainya. Setiap produk yang dikeluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI


SENTIASA SELAMAT
Menjamin Keselamatan Tanpa Syarat 
Shaklee memulakan dengan sumber semulajadi, ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan asli semulajadi. Kemudiannya menjalankan lebih 350 kajian ke atas setiap ramuan baru, terutamanya bahan logam, racun serangga dan bermacam-macam bahan pencemaran yang lain. Dan shaklee meneruskan kajian ke atas lebih 80,000 ujian berkualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap satu produk.
Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menjalankan ujian ke atas haiwan. Juga pembungkusan produk Shaklee adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik. Ini yang membuatkan setiap Produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan dan terjamin.

Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan!!!
Beberapa senarai TIDAK Shaklee:
  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang

SENTIASA BERKESAN
Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Efektif
Banyak syarikat mendakwa produk-produk mereka berkesan tetapi di Shaklee, kami mempunyai bukti. Anda akan temuinya di dalam lebih 100 kertas kajian saintifik, 90 darinya telah diterbitkan di dalam majalah-majalah, yang telah membuktikan keberkesanan bagi produk-produk Shaklee. Anda boleh temuinya melalui lebih 300 juta USD pelaburan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk. Anda juga boleh temuinya melalui ’Landmark Study 2007’ yang dikendalikan dengan kerjasama penyelidik-penyelidik daripada UC. Barkeley School Public Health menunjukkan mereka yang mengambil produk tambahan Shaklee terbukti jelas mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.
Dan kami membuktikannya melalui 54 pingat emas yang dimenangi oleh Shaklee setanding dengan kehebatan atlet-atlet terbaik dunia. Dan lagi, bukti yang benar-benar menyakinkan antara semua ini adalah di dalam berjuta-juta orang yang mempunyai kehidupan yang sihat, di antaranya adalah disebabkan mereka menjadi produktif disebabkan oleh Shaklee. Sebelum sebarang produk Shaklee menjadi milik anda, kami telah bekerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan apa yang kami katakan adalah benar.

Shaklee Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Hebat!!!!
  • $300 juta USD telah dilaburkan di dalam kajian, pembangunan produk dan ujikaji
  • Terdapat lebih daripada 100 bahan rujukan saintifik, 90 daripadanya dicetak di dalam jurnal bagi rujukan pihak ketiga
  • 7 daripada 25 Pengembara Handal di dalam buku Time Life of All Time telah diperkasa oleh Shaklee
  • Produk Shaklee telah memperkasa Pengembara bertaraf Elit Dunia, Will Steger dalam 4
    Ekpedisi Artik Antarabangsa
  • 54 pingat emas Olimpik dimenangi oleh para atlit yang diperkasa oleh Shaklee
  • Shaklee juga memperkasa atlit termasuk kumpulan peluncur ais, acara pentatelon Eli
    Bremer, Darin Shapiro, peluncur air Michelle Simpson, perenang Carly Piper, pemain Golf
    LPGA Reilley Rankin dan pemain softball Jessica Mendoza yang mana mereka mengambil
    produk Shaklee secara harian untuk prestasi yang optimum.

SENTIASA MESRA ALAM
Menjadi Peneraju dan Contoh dalam Memulihara Alam Sekitar
Dr. Forrest Shaklee: Shaklee mempunyai prinsip hidup harmoni dengan alam semulajadi®. Kenyataan itu telah digunakan lebih daripada separuh abad yang lepas dan Shaklee masih terus menerajui sebagai contoh kepada yang lain. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™ di mana Shaklee telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar. Ibu Pejabat Korporat Shaklee juga telah memenangi anugerah bagi reka bentuk persekitarannya. Melalui penjualan Rangkaian produk pencuci Shaklee Get Clean® Basic H²® dalam tahun lepas sahaja, Shaklee telah menyingkirkan 2.7 bilion botol-botol konvensional 26 auns pencuci tingkap. Sekiranya disambungkan dari hujung ke hujung, botol-botol ini akan membaluti sekitar bumi lebih daripada 28 kali!
Bermula dari Penjelajah Jacques Cousteau dan seterusnya Dr.Wangari Maathai iaitu pemenang Nobel Peace pada tahun 2004, Shaklee meneruskan perjuangannya dengan bekerjasama bersama mereka yang menyayangi bumi bagi menghasilkan satu perubahan. Dalam tahun lepas sahaja, Shaklee telah mengitarsemula lebih 1,000,000 paun kadbod, menyingkirkan lebih 10,200,000 paun sisa pembungkusan dan menyingkirkan lebih 23,000,000 paun gas rumah hijau. Ini menunjukkan bagaimana Shaklee benar-benar bersungguh-sungguh bagi menghasilkan produk semulajadi yang berupaya melindungi bumi.

Shaklee Menjadi Peneraju dan Teladan dalam Memulihara Alam Sekitar!!!
  • Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™ di mana kami telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar.
  • Shaklee telah menanam hampir 800,000 pokok bagi kempen A Million Trees. A Million DreamsTM dengan kerjasama pemegang The Green Belt Movement yang diasaskan pada tahun 2004 dan pemenang Nobel Peace Laureate Dr. Wangari Maathai
  • Pada tahun lepas sahaja, Shaklee telah berjaya:
    • Mengitar semula lebih 1,000,000 pauns kertas kadbod
    • Menghapuskan 10,200,000 pauns sampah pembungkusan
    • Menghapuskan 23,000,000 pauns gas rumah hijau
  • Shaklee merupakan penerima anugerah alam sekitar yang berprestij bagi anugerah-anugerah berikut:
    • 2008: Anugerah Stevie bagi Program Tanggungjawab Korporat Terhadap Alam Sekitar Terbaik
    • 2007: Anugerah Rekabentuk Organisasi Hijau Global Amerika
    • 2003: Anugerah Kecemerlangan Alam Sekitar Kebangsaan daripada Persatuan Alam Sekitar Professional Kebangsaan
    • 2002: Anugerah Agensi Melindungi Alam Sekitar bagi Perlindungan Climate
    • 2001: Anugerah Kepimpinan Gabenor Ekonomi dan Alam Sekitar- Sijil Penghargaan
      daripada Agensi Perlindungan Alam Sekitar California

Lihat begitu banyak sekali manfaat Produk Shaklee ini yg terbukti SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI...  Jadi, Marilah kita menggunakan produk Shaklee yg mmg sudah terbukti SELAMAT,BERKESAN & SEMULAJADI ini tanpa ragu2 lagik!!! Anda pasti berpuashati dengan keberkesanannya...

Saya sudah, anda bila lagi????????????

Salam Sayang,
CPM Eyza

Sunday 21 October 2012

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate

Nak tau lebih lanjut mengenai Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate ini???
teruskan membaca info2 di bawah yea... =)

Tidak bertosik, Membersih secara Semulajadi
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang  terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.
Sesuai untuk membersihkan seribu macam jenis kotoran di rumah
  • Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
  • Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah
  • Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
  • Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan
Sesuai untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah:
  • Dinding
  • Permukaan dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
  • Tingkap dan cermin
  • Perkakas
  • Benda-benda diperbuat daripada kayu
  • Perabot (Sila pastikan anda tidak menggunakannya bagi membersihkan akuarium atau bekas cecair pencuci cermin)
Tahukah Anda?
Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H² tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Cara penggunaan untuk kesan lebih memuaskan 

♕ Dapur, perkakas dapur, perabot, benda-benda yang diperbuat daripada kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
-Campurkan ¼ sudu teh dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean

♕ 
Periuk, besen dan pinggan mangkuk 
-Campurkan ½ sudu teh dengan 1 gelen air

♕ 
Tingkap dan cermin
-Campurkan 1-2 titik dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean

♕ 
Lantai
-Campurkan 1 sudu teh dengan 1 gelen air

♕ 
Kain benang biri-biri, nilon dan fabrik berkualiti tinggi
-Campurkan ½ sudu teh dengan sebesen air suam



Perbezaan Shaklee 

Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
Berkesan
  • Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
Mesra Alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Berminat nak mendapatkannya?????
Sila hubungi saya segera untuk mendapatkan keterangan lanjut serta free consultation : -



Eyza
Shaklee Independent Distributor [ID No : 868983]
SMS / WHATSAPP / VIBER : 019-6322311 | Email : fz_fizam@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saturday 20 October 2012

Cawangan Shaklee Malaysia

Berikut adalah senarai cawangan Shaklee yang terdapat di Malaysia

Ibu Pejabat Shaklee Malaysia
Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang,
Jalan SS16/1,
47500 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan
Telefon :603-5622 3188
Fax : 603-5622 3199

Kuala Lumpur
31, Jalan 2A/27A, Section 1,
Wangsa Maju Setapak,
53300 Kuala Lumpur.
Telefon : 603-4142 6442
Fax: 603-4149 6313

Penang
A-2, Jalan Todak 1,
Pusat Bandar Seberang Jaya,
13700 Perai.
Telefon : 604-397 4325
Fax: 604-397 4324

Ipoh
32, Medan Istana 1,
Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.
Telefon: 605-241 8260
Fax: 605-241 8263

Johor Bahru
14, Jalan Molek 1/10,
Taman Molek,
81100 Johor Bahru.
Telefon:607-352 5188
Fax: 607-352 4188

Kota Bharu 
319, Section 25, Bandar Kota Bharu,
Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.
Telefon: 609-747 8688
Fax: 609-747 7711

Kota Kinabalu 
Lot 7, Tkt Bawah, Lorong Lengkuas,
Wisma Damai, Jalan Damai, Luyang
88300 Kota Kinabalu.
Telefon : 6088-272 087
Fax: 6088-272 089

Kepada yang berdekatan dengan cawagan shaklee, boleh membeli terus dari shaklee dengan menggunakan ID saya : 868389 untuk mendapatkannya dengan harga ahli.

Hubungi saya utk keterangan lanjut :
SMS / WHATSAPP / VIBER  : 019-6322311 -Eyza
Email: fz_fizam@yahoo.com




Friday 19 October 2012

Ape yang Best Tentang ESP Shaklee ni?????

Assalamualaikum~~~~ =)

Nak tau yang best2 tentang ESP shaklee ni, teruskan bacaan anda hingga abes yea...
Kepada yang nak tau dengan lebih lanjut tentang ESP Shaklee ni boleh refer dalam entri2 sy yg lepas2...sila click DISINI



TAHUKAH ANDA ?

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN

Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

RISIKO KEKURANGAN PROTEIN (SECARA UMUM):

1. Anemia (kurang darah atau kurang oksigen dalam darah)
2. Kidney disease (penyakit buah pinggang)
3. Liver (penyakit hati)
4. High Cholesterol (kolesterol tinggi)
5. Low blood pressure (tekanan darah rendah)
6. Low blood sugar (kandungan gula darah rendah)
7. Nerve instability (Fungsi saraf tak stabil)
8. Peptic ulcer (Ulser perut + usus)
9. Poor wound healing (Luka ambat sembuh)
10. Poor blood circulation (Pengaliran darah yang tidak lancar)
11. Poor vision (Penglihatan kurang baik)
12. Irritability (Badan menggeletar)
13. Fatigue (Letih lesu)
14. Weakness (Lemah)
15. Water retention (Tinggi kandungan air dalam tisu badan)
16. Prolonged period of time mental retardation (Terancat akal)
17. Lack of resistance to infection (Ketahanan badan rendah terhadap jangkitan)


Berminat nak mendapatkannya?????
Sila hubungi saya segera untuk mendapatkan keterangan lanjut serta free consultation : -



Eyza
Shaklee Independent Distributor [ID No : 868983]
SMS : 019-6322311| fz_fizam@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saturday 13 October 2012

Let go Set Safi Rania Gold - SOLD OUT!

Assalamualaikum.....

Aku nak let go set Safi Rania Gold aku ni dengan harga yg super duper murah......Ad sape2 x yg nak??? hehehhehe sebab aku dah bertukar menggunakan produk penjagaan muka yang lain pulakkkk....T__T
Safi Rania ni aku dah gunakan dlm sebulan lebih cam tu lah....tapi aku x disiplin pun menggunakannye hari2....kejap pakai, kejap tak...antara barangan yg terkandung dlm set ni adalah :

* Pencuci muka Safi Rania Gold 
* Toner Safi Rania Gold - 
* Pelembab Safi Rania Gold -
* Krim Malam Safi Rania Gold
* Krim Kecantikan Safi Rania Gold

Harga yang aku nak let go utk kesemua item diatas adalah RM17 sahaja ( Tidak termasuk postage tau

Jom layan pic kat bawah ni...


Set Safi Rania Gold


Pencuci Muka Safi Rania Gold

Krim Siang Safi Rania Gold

 Krim Malam Safi Rania Gold

Krim Kecantikan Safi Rania Gold


Kesemua item tersebut aku nak let go dengan harga RM17 sahaja ( tidak termasuk postage

Kepada yang berminat nak mendapatkannye boleh :
SMS : 019-6322311 -Eyza- ( SMS only ) 
Email : fz_fizam@yahoo.com

* Item ni telah digunakan ye..

p/s : kepada yang dah follow  / singgah kat belog aku ni rajin2 tinggalkan jejak anda diruangan comment ya...saya akan menjejaki anda semula... =)

Monday 8 October 2012

Cara Merawat Resdung /Alergy / Eczema

Individu yang menghidapi resdung kebiasaannya mereka ini tersangat sensitif pada perubahan cuaca, tekanan emosi, hama,habuk,persekitaran dan juga alahan terhadap sesetengah makanan ataupun ubat-ubatan..... Untuk merawat dan mengatasi masalah resdung dan allergy ini, pengambilan supplemen adalah sangat2 diperlukan......

Antara supplemen yang boleh membantu dalam merawat masalah ini adalah :

 
heart Protein (Mealshake/SoyProtin),
 
heart B Complex, Vitamin C,
 
heart Alfalfa,
 
heart GLA
 
heart Vita-Lea

Kenapa ESP (Soy Protein)?


Mereka yg berpenyakit adalah berpunca dari sel yang tidak sihat. Protein amat penting dalam penghasilan sel. Namun pengambilan protein yg bagus adalah bersandarkan protein dari tumbuh-tumbuhan berbanding protein haiwan.Ini kerana protein haiwan sangat tinggi dan berat untuk diproses oleh tubuh. Mana datangnya sumber protin ni ye ? sumber protein ni datang dari ikan, ayam, telur dan kekacang. Namun tahukah anda protin tidak dapat hidup dalam suhu yang tinggi? Apabila kita memasak, kita akan pastikan masakan itu masak sehingga mendidih. Maka secara langsung protien akan mati... protein hanya boleh hidup dalam suhu tidak lebih dari 37 *celcius...Sebab tulah kita digalakkan mengambil supplement protein ni... Jika sel kita mendapat protein yg mencukupi, sel baru akan tumbuh bagi menggantikan sel yang lama, disamping mengurangkan masalah resdung/allergy... Secara langsung wajah akan nampak lebih berseri2….



Stress juga boleh menggangu sistem badan dan menyebabkan pelbagai penyakit. B Complex lebih dikenali sebagai vitamin “Anti-Stress”... B Complex mengandungi B6 - penting untuk pemuliharaan selaput lendir (mengelakkannya dari mengganggu ruang pernafasan). Membantu pengeluaran antibodi badan, membantu dalam pembinaan protein dalam tubuh, membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel-sel mati dan memelihara sistem saraf dan berfungsi sebagai anti-stress...


Bagi yang menghidap allergy, sel dalam badan akan mengeluarkan sejenis bahan kimia yg dipanggil “histamine”... “Histamine” akan menyebabkan ruam, bersin, gatal, dan juga penyakit allergy lain. “Anti-histamine” biasanya akan digunakan sebagai rawatan asas untuk masalah ini. Vitamin C bertindak sebagai anti-histamin, tanpa kita perlu mengalami side effect dari pengambilan dadah anti-histamin. Vitamin C membantu menstabilkan pengeluaran histamin dalam tubuh badan, membantu mencegah penyempitan tiub bronkiol (salur pernafasan), meningkatkan fungsi sistem pertahanan badan (immune sistem) dan meningkatkan penyembuhan tissue...


Alfalfa mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit (resdung) itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.



GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - iaitu bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. Menyokong sistem immune... Gabungan terbaik untuk mengurangkan radang ekzema dgn membantu mengelakkan kulit menjadi kering, pedih dan gatal... GLA juga merupakan rahsia kepada kulit yg cantik (ini utk kesan jangka panjang kerana ia ada kaitan dgn hormon wanita)

kepada yang nak tau lebih lagi ap keistimewaan GLA Complex Shaklee ni bleh klik : DISINI

CADANGAN SUPPLEMEN :

Pilihan 1 : Set G (B complex, Vitamin C, Alfalfa)

Pilihan 2 : Mealshake + GLA Complex +Alfalfa

Pilihan 3 : Set G (B complex, Vitamin C, Alfalfa) + GLA Complex

Pilihan 4 : Set G (B complex, Vitamin C, Alfalfa) + GLA Complex + ESP

Credit : SGL

Berminat nak mendapatkannya?????
Sila hubungi saya segera untuk mendapatkan keterangan lanjut serta free consultation : -



Eyza
Shaklee Independent Distributor [ID No : 868983]
SMS / WHATSAPP / VIBER : 019-6322311| fz_fizam@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee