My Followers

Monday 30 April 2012

Skin Care Booster Shaklee

Anda ada masalah dengan kulit wajah anda? Dah cuba pelbagai jenis produk, tp masalah jerawat masih tak selesai, malah meninggalkan parut yg tak diingini?????

Wajah kusam, tona kulit tak sekata juga membuat ramai wanita, tak kurang juga lelaki hilang keyakinan diri untuk berdepan dikhalayak ramai.

Anda tahu tak, bahawa masalah kulit macam ni boleh diatasi dari dalam? Bukan sekadar mencuci dengan facial foam, atau sapukan krim jerawat. Masalah kulit selalunya berkaitan dengan sel yang telah mati dan tidak digantikan dengan baik oleh tubuh. Jadi jerawat, jeragat dan parut masih kekal disitu.

Memperkenalkan Set Skin Care Booster. Set ini bukan sahaja sesuai untuk kecantikan kulit, malah ia menjaga fungsi jantung anda agar kekal sihat terjaga dari kolestrol jahat!! Berbaloi-baloi kan??



Vitamin asas untuk kecantikan kulit ialah B-Complex, Vitamin-C & Vitamin-E. Namun, jika anda mempunyai kekangan bajet, boleh mencuba 3 vitamin ini sahaja dahulu iaitu :

SET D (Asas)

~B-complex
Vitamin-C 
~ Vitamin-E

Jika anda mempunyai masalah kulit muka yang kronik, boleh mencuba 'vitamin booster' untuk kulit iaitu Set D yang di tambah dengan pengambilan Protein (ESP) dan GLA Complex.

Ramai yang mengelak dari mencuba minuman ESP, dan lebih gemar untuk mengambil vitamin di dalam bentuk tablet & kapsul sahaja. Namun, tahukah anda bahawa kita sendiri terdiri daripada sel? Dan, untuk mendapatkan kulit muka yang cantik perlukan sel-sel baru yang sihat, di mana protin merupakan makanan asas kepada sel.
Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang 'kurang sihat' di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan 'sel mati' dengan sel sihat yang baru

credit to : Kedai Tripple S



Anda BERMINAT?????

Sila hubungi saya segera untuk keterangan lanjut dan jangan lupe nyakan dahulu apa masalah kulit yang anda hadapi bagi memudahkan saya untuk mencadangkan set yang sesuai buat anda!!! =)

Kepada yang ingin order set Skin Care Booster Shaklee ini, boleh email kan terus kepada saya di fz_fizam@yahoo.com / SMS ke 019-6322311 ( SMS ONLY) / boleh pm di FB saya  : RED SCARLET saya akan berikan konsultasi diatas masalah kulit yang anda alami secara percuma....

Tuesday 24 April 2012

NOREFAL Vitamin E Oil



NOREFAL Vitamin E Oil ♥





SWISS IMPORTED PRODUCT
It specially formulated to provide extra nutrition to all skin types. When used daily, it will keep your skin smooth and supple and helps rejuvenate its overall appearance. Each capsule provides easy usage and is adequate to cover the face and neck with one usage. 

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI MASALAH KULIT SEPERTI BERIKUT???? 

♥ KERING??? dan harap sangat kulit korang akan jadi selembut dahulu macam zaman2 remaja?????

 BLACKHEAD???? yang degil??????

♥ KUSAM..?? GELAP?? dan macam TAK BERSERI?? 

 JERAWAT dan PARUT  ???

♥ TONA KULIT tak sekata..?????

♥ KULIT NAMPAK BERKEDUT?? 

♥ DAH NAMPAK LEBIH TUA PADA USIA SEBENAR??

♥ PIGMENTASI ???????


Anda inginkan kulit yg cantik, licin, flawless dan gebu????????
Anda sudah berhabis ribuan ringgit untuk mendapatkan kulit yg cantik, licin & flawless tetapi masih tidak berjaya????? 
Ingin bagun pagi dengan kulit segar + bebas minyak + tidak kusam????

Inginkan Solekan yang sekata?? Gebu??? dan licin????


TAK PAYAH susah susah beli produk kecantikan satu set yang harga  hampir ribuan ringgit..... =D

dah TAK PAYAH nak cucuk cucuk botox kat muka la bagai.. 

TAK PAYAH nak beli serum ke ap lagi dah....
Apa kate try ♥NOREFAL Placenta Oil + Vitamin E♥!!! 


Made in Switzerland. HALAL. dan telah mendapat kelulusan daripada KKM 

Certified Zabina Halal by ISNA (Halal Certification Agency) 

NOREFAL PLACENTA + VITAMIN E OIL adalah produk yang dihasilkan di swiss dan merupakan hasil kajian dimana plancenta biri biri digunakan dalam kajian mencipta produk ini.. dan terbukti ianya sangat serasi untuk membaik pulih keadaan kulit mereka yang bermasalah..

antara kandungan : 

1) Ovine placenta oil atau lebih dikenali sebagai placenta biri-biri, 
2) Tocopherol (class of chemical compounds of which many have vitamin E activity), 
3) Water
4) Fragrance ( pewangi yg dibenarkan)




Ape itu NOREFAL Placenta + Vitamin E??

Ia adalah sejenis losyen yang unik seperti sutera yang dirumus khas bagi menyediakan nutrisi tambahan untuk semua jenis kulit..

Gunakan pada waktu malam sebelum tidur untuk menjaga kelemlembutan dan kelicinan kulit anda dan meremajakan penampilan keseluruhannya..

KELEBIHAN??

♥ Menjana semula tisu kulit dan mengembalikan keanjalan dan kelembutan kulit.

♥ Melembabkan kulit kering dan kusam.

♥ Mempercepatkan penjanaan semula sel-sel kulit baru, menjadikan kulit lembut lembut dengan yang bersinar semula jadi.

♥ Menghasilkan kulit yang sihat dan flawless tanpa sebarang cela.

♥ Mengurangkan dan menghilangkan parut, pigmentasi, jeragat dan jugak jerawat..


CARA PENGGUNAAN: 

♥ Gunting sedikit atau cucuk hujung capsule dengan jarum.. dan picit keluar perlahan lahan gel tu.. 

♥ Sapu pada keseluruhan muka atau ditempat yg bermasalah.TIDAK PERLU TONER untuk penyerapan yang lebih baik ye sayang2 semua..

♥ Sapu pada kesuluruhan muka sampai rasa macam gel tu dah menyerap sepenuhnya dalam kulit.. fokuskan sapuan dan urutan yang lebih pada area muka anda yang ada pigmentasi,jeragat,jerawat atau bintik bintik hitam yang degil dan jugak parut2..

♥ jangan simpan capsule ditempat yang panas.. seelok eloknye simpan ditempat yang bersuhu kering ataupun suhu bilik yea...


BERMINAT??????

Untuk Order :


1) SMS ke 019-632 2311 
2) message di inbox akaun FB saya : LF Eyza
3) Leh Email kepada saya di : fz_fizam@yahoo.com 



MINIMUM ORDER adalah 10 biji!!!! =)

Monday 16 April 2012

Dengan GLA Shaklee, Tidak Perlu BERMEKAP Lagi!

Inilah kisah benar yang baru dikongsikan oleh rakan-rakan pagi tadi. Sebelum ni beliau hanya mendengar dari rakan-rakan kisah keberkesanan GLA Shaklee tapi belum mencubanya sendiri. Bila dah cuba sendiri, lihat apa katanya.



'Betul la kann..GLA dan Vit E shaklee sgt bagus! Baru ambik dlm 3 mgu, tp best! Selalu xleh mkn belacan,seafood,ayam...skrg alhamdulillah! Jerawat nk naik kat muka pun takut..dari dulu mkn EPO xde plak mcm ni..smpaikn muka dh nk jd permukaan bulan..tp sejak dgn GLA n Vit E ni..alhamdulillah!!!:)'

Seorang lagi rakan menambah:
'fara amik seminggu lebih baru ada kesan...2nd week baru nampak ketara..kulit lebih halus gebu, cerah, bibir dah merah2 gitu..hahahaha..time basuh muka pon bole siap terpk, licin dan halus gilaaa kulit aku..sy dah lama tak rasa kulit mcm ni semenjak pegi kursus diploma pengurusan awam (yg ada modul tentera, outward bound school, bomba dan polis yg dok main dgn selut,api,hutan,panas dan segalanya yg mmg musuh ketat kulit)
pastu time mlm bila lampu malap2, kulit mcm glowing.ala2 mcm edward cullen kah kah kah..tetiba nak samakan dgn twilight plak kan..hehe
tp fara combine skali dgn esp..'.
ohh and, fara tak pakai makeup or even compact powder ke pejabat..lipstick pun tak pakai ye.....'

Kenapa kesannya begitu pada kulit? Kerana GLA Shaklee adalah dari borage oil yang berfungsi mengekalkan kelembapan dan kemulusan kulit bermasalah atau kering. Sebab itu sesiapa yang mengamalkan GLA Shaklee boleh perasan keadaan kulit semakin cantik dan sekata.



Ini dia borage ataupun'starflower'-------> 











credit

Tidak percaya? Cuba sendiri baru tau:)

Hubungi saya dengan sms ke 019-6322311 atau email ke : fz_fizam@yahoo.com untuk maklumat lanjut.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee