My Followers

Tuesday 24 January 2012

Cabaran 7 Hari Program Detox JUVANEX!!!


Assalamualaikum….. =D

Ramai yang tanye, nape lame xupdate belog ni??? Thehhehehehhehe….. akhir2 ni aku tersangat busy dgn kerja, bisnes & pelbagai urusan peribadi sampaikan nak update belog pun xder mase…
Ok hari ni aku nak tunjuk benda ni -----------------à
:
:
:
:
:
:
:
:
:

  
Korang pernah tengok x benda alah niyh??? Klu korang nak tau, ni la die JUVANEX ( program detox utk 7 hari sahaja tanpa perlu mengubah diet / lifestyle anda!!!) untuk keterangan lanjut boleh pergi ke website JUVANEX. Ramai yg igt, bile joint program detox ni sebab nak kurus…. Sebenarnya tak tepat, coz tujuan detox ni adalah untuk mengeluarkan toxin yang ada dalam badan kite… Supaya lebih sihat , cergas & bertenaga!!!! Tapi biasanya berat badan akan susut sedikit la akibat pembuangan toksin yg menimbun2 dalam badan tu….
If aku rajin, aku akan update setiap hari semasa aku menjalani proses detox ni nanti…..

Sedikit info pasal JUVANEX :

Program 7-Hari Juvanex adalah program pembersihan dan pemulihan yang lengkap yang dirumus khas untuk membersih & meremajakan badan anda dalam tempoh 7 hari sahaja * ceh, macam duta produk lak aku ni* 

Keistimewaan JUVANEX

MUDAH : Hanya perlu 7 hari jek nak melengkapkan program.

EFEKTIF : Diformulasi dengan total-Cleanze untuk membantu menyingkirkan toksin daripada usus di samping memberikan sokogan kepada fungsi sistem pencernaan dan hati yang lebih sihat.

TIDAK LECEH : Hanya tambah air kat dalam bekas yang telah disediakan & minum!!!! nikmatilah rasa lemon + pahit2 sikit yg menyegarkan!!!



Jom layan picture yang ad niyh.....

Dalam kotak ni, disertakan skali buku panduan untuk program detox

Buku panduan Detox =D

Thehhehehehe.... pelan pemakanan  boleh ker aku nak follow niyh????

yang ni pulak cadangan menu semasa program detox berjalan.. 
eeeerrrr.. ad sedikit ngeri ye disitu....boleh ker aku makan 
macam tu selama semingu??????

Nak tau??????

Tunggu update aku yang seterusnye!!!

tatatatatata..






Sunday 1 January 2012

Happy New Year 2012

Assalamualaikum...

Sekarang kite semua dah pun masuk ke tahun baru 2012.  Heeehehehhe.. adakah azam anda pada tahun lepas dah pun terlaksana???? Jika tidak, boleh carry foward segala azam2 tu utk tahun 2012.

Macam aku, tahun 2011, ad azam aku yang dah terlaksana.. ;) dan ad jugak yang tidak ;(.. Ape pun aku mengharapkan 2012 ni menjadi tahun yang paling bermakna buat aku, en hubby, & seluruh ahli keluarga kami jugak buat kawan2.. Yang pastinya, aku akan teruskan azam 2011 yang masih belum tercapai + dengan azam baru utk tahun 2012 niyh.. chaiyok3x...

Dikesempatan ini jugak, aku ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua kawan2 blogger, silent reader dan semua sekali lah ..errrr ad ker??? hahhahah  semoga kehadiran tahun 2012 ini kan membawa keindahan & kejayaan dalam hidup korang semua!!!


HaPpY NEw YeaR 2011!!!!!!!


ikhlas dari :


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuan punye blog :kisahoneydanbee